Bana Ulaşmak İçin;

İzleyiciler

1 Haziran 2011 Çarşamba

Sıcak bir eve giriş................


Eskiden çok eskiden ,yabancı filimlerde gördüğümüz hoşgeldin (welcome) yazıları.
Nasıl imrenirdim,sanki o yazı hep orada,hatta kapıyla birlikte vardı ?
Anneme sorardım,
-anne bizde neden o yazılardan yok?
-Kızım ! onlar yabancı ülkelerde var.Bizde yok ki o yazılardan.
Kapının koluna  oyuncalarımı asardım,havamız olsun....
Nasılda geçiyor zaman ,
Bak anne hem bizde var,hemde kızın elinden geldiğince yapıyor....
Bunu bile yaşamış olmak ne güzel.........
Bunlar benim yaptıklarım,ahşap boyamaya başladığım tepsi ,kutu boya dediler.Ben hemen hoşgeldiniz yazısı ve kapı ekmekliği boyadım.İçime dert olmuş sanırım,hem boyadım,hem güldüm ,hem duygulandım.
Aslında yaptıklarımız uzun yıllar içimizde taşıdığımız özlemlerimizi yansıtıyormuş meğer...
İşte aşağıda ki iki objede öyle



 






Bunlarda diğer bloglardan beğendiklerim,yapanların ellerine sağlık...Bahçeli bir evim olsun,hemen kendime demirden bir spam kutusu boyamak olacak.................








Hiç yorum yok: