Bana Ulaşmak İçin;

İzleyiciler

16 Haziran 2011 Perşembe

Mutfağımın yeni cicileri;

Herkese merhaba,
Sonunda 2 aydır elimde sürünen,çekmeceli dolabımı ve telli dolabımı sonunda bitirdim.Dün de geç olmasına rağmen hemen duvara monte ettirdim.Bilirsiniz,yaptığımız şeyi hemen görmemiz ve kullanmamız lazım:)
Eee bu da bizim şımarıklığımız olsun öyle değilmi?
Bakalım sizler nasıl bulacaksınız?

Ben bu dekopaj resimlerini çok seviyorum.Tabi hamurla kabartığınızda daha da bir güzel oluyor.Sevgili Ece iyi ki şu hamurla üç boyutlu çalışmayı hayatımıza soktun.Sanki yapılan işler daha da mı güzel oluyor ne ....?



Şimdi de sıra telli dolabımda.....




Bu telli dolabın yanına iki adette raf yaptım.Hepside nasıl işime yaradı anlatamam.Bütün tezgah üstü ıvır,zıvırlarımı toplamaya yetti doğrusu.

Şimdide bu sevdiğim dekopaj resimlerini sizlerle paylaşmak istiyorum.......
Sevgiyle kalın










Hiç yorum yok: