Bana Ulaşmak İçin;

İzleyiciler

19 Eylül 2016 Pazartesi

Herkese selamlar
çok uzun zaman oldu biliyorum;ama hep oralardasınız onuda biliyorum...
Bir şeyler yapmadığımdan değil,yapıyorum azda olsa..,birazda geziyorum; yemeğe de sardım bu aralar ,
Birazda ergen çocuğunuz varsa onun atarları...
Bundan sonra hayata dair her şeyle yanınızdayım.....
bu aralar Instagram  daha fazla kullanıyorum.Takip etmek isterseniz
atolyenarhandmade olarak oradayım....
Sevgiyle kalın....

Greetings
I know it's a long time, but I always knew him here be near ...
Not that I do something, I'm doing less, though .. I hang around a little bit; Wrapped in a food these days,
If you have an arcade for his adolescent children in a bit ...
After that, I'm by your side everything about life .....
I use Instagram more these days. If you want to follow
I'm there as Umeda atolyenarhand ....
Stay with love....

3 yorum:

مغاسل الجبر dedi ki...


اهلا وسهلا بكم عملائنا الكرام كل عام وانتم بخير نقدم لكم افضل خدمات غسيل وتنظيف المفروشات والمجالس والكنب بافضل جودة وباسعار خيالية متوفرة فقط لدي مغاسل الجبر بالمنطقة الشرقية والتي تقدم لعملائها الفروع والخدمات الاتية

مغسلة الجبر
مغاسل الجبر
مغسلة الجبر للتنظيف
مغاسل الجبر للتنظيف
شركة الجبر للتنظيف
مغسلة الجبر لتنظيف السجاد

Abhi dedi ki...

This blog in very informative for us

Neha dedi ki...


This Article in very informative for us. Thanks for sharing with us.