Bana Ulaşmak İçin;

İzleyiciler

29 Ocak 2014 Çarşamba

Herkese iyi akşamlar.....
ara tatili fırsat bilip İzmir Karşıyaka'da aldım soluğu...güzel İzmir'im    ben geldimmmmmmmmmmmmmmm
Bir baktım yine blogta sorunlar var İZLEYİCİLERİM yok olmuş... çözmeye çalıştım ama malesef beceremedim doğrusu..bilen varsa lütfen bilgilerdirsin....
İzmir'den istediğiniz varmı..fırsat bulursam BOYACI KEDİ  atölyesine gidicem tabiki.....
başka görmek istediğiniz ,bilgilenmek istediğiniz bir şey varsa lütfen yazın sizin için gezeyim,göreyim.....
Ben tatilime geri dönüyor sizleri kocaman öpüyorummmm

4 yorum:

mavisnur dedi ki...

BLOGUMDADA ANLATMIŞTIM. AYARLARDAN BLOG ADRESİNİ DÜZENLEYE TIKLIYORSUNUZ.MAİL ADRESİNİZE 2 HARF YAZIN TEKRAR DÜZENLE KISMINA TIKLAYIN BLOGU GÖRÜNTÜLEYİN GERİ GELECEKTİR.DAHA SONRA TEKRAR DÜZENLEDEN YAZDIĞINIZ MAİL ADRESİNİZDEKİ HARFLERİ SİLİN ESKİ HALİNE GETİRİN

Unknown dedi ki...

çok teşekkür ederim....hallettim :)))

Unknown dedi ki...

Merhaba
Çok cici olmuşlar. Elinize sağlık.
Bundan böyle bu güzel bloğun takipçisiyim. Ben de bloğuma beklerim.
Sevgiler...

yanmaneee dedi ki...

coach factory outlet
michael kors handbags
ferragamo belts
fitflop
nhl jerseys
reebok outlet
yeezy shoes
vans shoes
nike shoes
nba jerseys