Bana Ulaşmak İçin;

İzleyiciler

26 Eylül 2013 Perşembe

Evet çekilişimin sonucu belli oldu.Biraz geç kaldım  kusura bakmayın...
Random.org ile yaptığım çekiliş sonucunda

"Merhabalar,face de bugün gördüm dünde nihalem kırılmıştı:))fikir olarak şu bardak altlıkları 3*3 olacak şekilde bir ayna üzerine yapıştırılıp ortada küçük bir ayna şeklinde bir şey olabilir mi diye düşündüm ve hemen paylaşıyorum......sevgilerimle"
yorumuyla;
GÜLER kazandı.
Kendisini tebrik ediyor,iyi günlerde kullanmasını diliyorum.
Sevgili Güler;
Lütfen atolyenarhandmade@gmail adresinden bana iletişim bilgilerini gönderirsen çok sevinirim.
Diğer katılımcılara da çok teşekkür ediyor,bir daha ki çekilişimde bol şans diliyorum.

1 yorum:

Güler dedi ki...

Tekrar tekrar teşekkür ediyorum bol bol yaratıcılık fikirlerine sahip olmanızı da ayrıca diliyorum....Sevgilerimle....