Bana Ulaşmak İçin;

İzleyiciler

23 Haziran 2013 Pazar

El yapımı çantalar

Herkese iyi tatiller;
Tatil olunca bizde annemin yanına Silivri'ye geldik.Bu sene Deri kursuna giden annem çantalar, kemerler,anahtarlıklar yaptığını söylemişti ama açıkçası , bu kadarını beklemiyordum doğrusu. Hepsi birbirinden güzel olmuş.Hatta bir mağaza sipariş bile vermiş....Demek ki el becerim anneme benzemiş :)))))
Yani benzer umarım...
Bu güzel çalışmaları sizlerle de paylaşmak istedim.
Herkese iyi hafta sonları diliyorum.













14 yorum:

Ahşap zamanı dedi ki...

muhteşem olmuş.çantalara bayıldım. annenizin ellerine sağlık.çok emek vermiş.sizin yaptıklarınızı beğeniyle izliyorum.hayırlı kandiller.

herşeyin bişeyi var dedi ki...

hepsi birbirinden güzel çantalar..nasıl emek verilmiş :) ellerine sağlık annenizin

tarchinbyseden dedi ki...

Anneciğinin ellerine sağlık harika olmuşlar bayıldım...

İstanbul Kazan Ben Kepçe dedi ki...

çok güzeller :)

Unknown dedi ki...

muy bonitos los bolsos .saludos

Unknown dedi ki...

çok çok çok beğendim. ellerine sağlık. bence analı kızlı harikasınız:)

sadece dedi ki...

Acaba nerede deri kursuna gitmiş ben de gitmek istiyorum da.. Teşekkürler

kendinin ruh doktoru dedi ki...

mükemmeller :)

Ewelina dedi ki...

OMG!!!I love this bags!!!They are amazing! What a pity that I live so far from Turkey ;(. Oh...such a beautiful!!!Greetings

Unknown dedi ki...

Harika yaratımlar çıkmış ortaya
Becerinizi kimden aldığınız belli oldu.

birdunyafikir dedi ki...

Ne kadar emek harcanmış... Harika görünüyor.
Annenizin ellerine sağlık.
Deri çantalar her zaman favorim. Bilhassa elde boyanmış yada işlenmiş olanları;)
Bu çantaların satışını yapan bir yer var mı peki?

yanmaneee dedi ki...

yeezy
ferragamo belts
nike 97
air max
yeezy boost 350
golden goose sneakers
jordan retro
off white nike
timberland
nike air max 90

velvet bedsheet double bed dedi ki...

muhteşem olmuş.çantalara bayıldım. annenizin ellerine sağlık.çok emek vermiş.sizin yaptıklarınızı beğeniyle izliyorum.hayırlı kandiller.
3 piece stitched lawn suits ,
3 piece stitched suit online pakistan ,

Unknown dedi ki...

imp source try this out straight from the source look at more info resource read the article