Bana Ulaşmak İçin;

İzleyiciler

21 Mayıs 2013 Salı

CAM KEK FANUSU ve ŞEKERLİK







13 yorum:

Silvia dedi ki...

Es un trabajo precioso. Me encanta.
Bss.

Zeynep'le Güne Merhaba dedi ki...

çok gzel, çok beğendimmmm harika görünüyorlar...

Hikmet ERDOĞAN dedi ki...

Çok güzel ellerinize sağlık... Acaba camı hangi boya ile boyadınız bende yapmak istiyorum da sakıncası yoksa öğrenebilir miyim....

bahar006 dedi ki...

Çok güzel olmuşlar, ellerine sağlık:)

Unknown dedi ki...

Çok şirin olmuşlar, bayıldım.

huuuubakbi dedi ki...

çok güzeler..eline sağlık

Ewelina dedi ki...

Your are amazing, this set is so sweet! Great! Greetings

sardunyabahcem dedi ki...

Harika görünüyor ellerinize sağlıkl:)))bunu da deniyvem inşallah:)))kumaşarı bi bitireyim de bloğuma beklerim sevgilerrr

bircanın renkli dünyası dedi ki...

bayldım bloğuna takıbe aldım cekılısım var beklerım :D

El Espacio de Maikita dedi ki...

Que precioso!! Disculpas por escribir en español, lo siento. Pero me ha encantado su trabajo, todo luce maravilloso. Felicitaciones, siga adelante con su arte. Cariños,
Maika

Fatosca Tadlar dedi ki...

Merhabalar,
Bloğunuzu yeni keşfettim ve çok beğendim :))) Bayıldım bunlara nasıl güzeller öyle. Ellerinize sağlık vallahi süper...
Bu arada sizi izlemeye aldım. Bana da beklerim http://fatoscatadlar.blogspot.com/
Güzel paylaşımlarda görüşmeyi diliyorum,
Sevgiler...

seldanın mutfak defteri dedi ki...

Merhabalar canım,
İnanılmaz çalışmalar yapmışsın ellerine emeğine sağlık. Bloğunu çok beğendim ve izlemeye aldım. Bana da beklerim. Kocaman sevgilerimi bıraktımmm....:)

nesithusm dedi ki...

e5c27n4m76 o4t50d8q37 x6f38n3t65 q0t86m9a10 z2l61w2q06 e4h63n8q10