Bana Ulaşmak İçin;

İzleyiciler

21 Mayıs 2013 Salı

CAM KEK FANUSU ve ŞEKERLİK







13 yorum:

Art-ville dedi ki...

Es un trabajo precioso. Me encanta.
Bss.

...♥ Zeynep'le Güne Merhaba ♥... dedi ki...

çok gzel, çok beğendimmmm harika görünüyorlar...

Hikmet erdoğan dedi ki...

Çok güzel ellerinize sağlık... Acaba camı hangi boya ile boyadınız bende yapmak istiyorum da sakıncası yoksa öğrenebilir miyim....

bahar006 dedi ki...

Çok güzel olmuşlar, ellerine sağlık:)

Esra Akin dedi ki...

Çok şirin olmuşlar, bayıldım.

mormenekselerr dedi ki...

çok güzeler..eline sağlık

Ewelina dedi ki...

Your are amazing, this set is so sweet! Great! Greetings

sardunyabahcesi dedi ki...

Harika görünüyor ellerinize sağlıkl:)))bunu da deniyvem inşallah:)))kumaşarı bi bitireyim de bloğuma beklerim sevgilerrr

the bircan dedi ki...

bayldım bloğuna takıbe aldım cekılısım var beklerım :D

El Espacio de Maikita dedi ki...

Que precioso!! Disculpas por escribir en español, lo siento. Pero me ha encantado su trabajo, todo luce maravilloso. Felicitaciones, siga adelante con su arte. Cariños,
Maika

Meral gerçek dedi ki...

ya ben inanamıyorum aylardan beri takip ettiğim bloglarım arasındasınız ve ben belli başlı bloglar dışında siin yayınladıklarınıza hiç rastlamadım..oysaki takip ettiğim bloglarım listesindesiniz..neyi nerde yanlış yapıyorum?? bu mesajı onlarca kişiye attım 1 tane de geri dönüş olmadı arkadaşlar kimse bana yardım etmezse ben sizin bu güzelliklerinizi; ürettiklerinizi ve yaşadıklarınızı nasıl görür öğrenirim lütfen yardımcı olun lütfennn :(
http://mrlgrck74.blogspot.com/

Fatma Damyan dedi ki...

Merhabalar,
Bloğunuzu yeni keşfettim ve çok beğendim :))) Bayıldım bunlara nasıl güzeller öyle. Ellerinize sağlık vallahi süper...
Bu arada sizi izlemeye aldım. Bana da beklerim http://fatoscatadlar.blogspot.com/
Güzel paylaşımlarda görüşmeyi diliyorum,
Sevgiler...

selda nın mutfak defteri dedi ki...

Merhabalar canım,
İnanılmaz çalışmalar yapmışsın ellerine emeğine sağlık. Bloğunu çok beğendim ve izlemeye aldım. Bana da beklerim. Kocaman sevgilerimi bıraktımmm....:)