Bana Ulaşmak İçin;

İzleyiciler

29 Mart 2012 Perşembe

3 YENİ ÇALIŞMA....

Bu aralar pek bir hamaratım....
Elimdeki objelere artık hayat vermek lazım deyip işe koyuldum....
Aşağıdaki çalışma bir çay kutusu...
Cadence renkli çatlatma uyguladım.Alta koyu kahve sürüp,Step 1 çatlatma dan sonra step 2 beyaz renkli çatlatma uygulandı.Üzerine peçete dekupaj yaptım ve biraz boya eskitme kullandım.Kullanmadığım çatal kaşık küpelerinide üzerine ilave ettim...



Alttaki bardak altlığımda dekupaj kağıtları ile yapıldı.Ayşin'ciğimden aldıım mühürler basıldı ve antiquin eskitme uygulandı...



Evet sırada kırtasiye fuarından aldığım maketlerden biri....Parçaları bir araya getirmek biraz zor olsada keyifli diyebilirim.....Hepsi toparlandıktan sonra boyama aşamasına geldi....-Astar olarak kırık beyaz uygulandım.Eskitme aşamasında antiquin eskitme kullandım.Doğal ağaç görüntüsünü vermek için ,fırçayı yan tutup damarlar vermeye çalıştım.Sırada bir banyo birde keman maketim var...Bakalım onlar ne zaman bir araya gelecekler....



10 yorum:

elift dedi ki...

Kutu nefis olmuş bence, piyanoya diyecek bir şey yok, ben bunlardan hiç görmemiştim, böyle güzel bir şey ortaya çıktığını öğrenince de kıskandım bayağı :)

ellerine sağlık, yine hamartsın, yine döktürmüşsün gerçekten de..

Unknown dedi ki...

cok guzellerrrrrrrrr
ellerinize saglikk
gonlunuze saglikkkkkkk
emeginize saglik
sevgiyle kalin

bahar006 dedi ki...

Gözüm gönlüm açıldı vallahi Pınarcım, elelrine kollarına sağlık, hepsi birbirinden güzel olmuş:)

Unknown dedi ki...

antıguın ı surdukten sonra bezle mı sılıyorsun?

Unknown dedi ki...

antıguın ı surdukten sonra bezle mı sılıyorsun?

Unknown dedi ki...

antıguın ı surdukten sonra bezle mı sılıyorsun?

Unknown dedi ki...

antıguın ı surdukten sonra bezle mı sılıyorsun?

meralhobiart dedi ki...

Çay kutusu çok güzel tabi diğer çalışmalarda iyi günlerde kullan arkadaşım.

Unknown dedi ki...

antiquin sürdükten sonra bezle silinen çalışma bardak altlığı,piyano ise fırça darbesi.

Adsız dedi ki...

If you wish foг to improve your familiarity simрlу
keеp visiting this sіte аnd be uρdated ωith the
newest news update pοstеd here.

My web page ... premature ejaculation ejaculation trainer review ejaculation trainer ebook review