Bana Ulaşmak İçin;

İzleyiciler

6 Ekim 2011 Perşembe

Kendimi şımarttım....

Bugün okullar tatildi.Attık kızımla kendimizi dışarı.Evime ciciler aldım.O kadar çok sevdim ki  sizlerle de paylaşmam lazım dedim.
ENGLİSH HOME....son bir senedir yurtdışından getirdikleri dekoratif objelere bayılıyorum.Hem tarz olarak,hemde fiyat olarak herkese hitap ediyor doğrusu.
Yazın Alaçatı'dan aldığım mumluğuma kardeşte buldum...keyfime diyecek yok.
Objeleri evde Kalptaşlarımla,resimleri siz Blogdaşlarımla paylaşmaktan mutluluk duyarım.
Saygılarımla :))))




Bakarmısınız şu kutuların güzelliğine,4 'lü set 25,00 YTL ....
Tabi ben üzerindeki kedi ve köpeğe bayıldım....

ŞİMDİ BİRAZDA ROMANTİZM....

 

Bu Alaçatı'dan aldığım mumluğum....English Home'dan kendisine bir arkadaş buldum.Kibar mankenim...

 Bunun da fiyatı 15,00 YTL...İlgilenenlere duyurulur.....

Hiç yorum yok: