Bana Ulaşmak İçin;

İzleyiciler

2 Mart 2011 Çarşamba

Herkes gibi ,acaba bugün bloguma girebilirmiyim? telaşıyla açtım bilgisayarımı.Şimdilik girebiliyorum.Hemen bunu değerlendirmem lazım.Yaptığım işlerden paylaşayım istedim.Umarım sizlerinde görme şansı olur.
Sevgiyle kalın


Aşağıda ki kutunun üzerindeki kanaviçe, ablam Pelin'in el işi.Bu parçayı nasıl değerlendiririz diye düşündük kutunun üzerine yerleştirdim.Bakalım sizlerde beğenecekmisiniz.?Yanına da takım olsun diye bir yüzük kutusu yaptım. 

KANAVİÇE İŞLEMELİ TAKI KUTUSU


 
 

MAVİ KUŞLU TAKI KUTUSU 






BİRAZDA KENDİMİ ŞIMARTTIM.........

PINAR'IN MUTFAĞI TEPSİM








MUTFAK TABUREM





Eğer blogumuz el verirse,bir kaç çalışmamın son düzenlemelerini de yapıp sizlerle paylaşacağım.Bloglarımız susmadıkça paylaşmaya ve güzelliklere devam edeceğiz.