Bana Ulaşmak İçin;

İzleyiciler

4 Ocak 2011 Salı

Herkese merhaba,
Ne zamandır sizinle birşeyler paylaşmıyorum.Biraz boyama teknikleri hakkında kısa kısa bilgiler vermek istiyorum.
Yeni bir sayfa açacağım "BOYAMA TEKNİKLERİ" diye ,eğer bu işi yapmak isterseniz bir yerden başlamanız lazım öyle değilmi.?
Takip ettiğim bloglardan bir kaç bilgi aktarmak istiyorum.

PEÇETE ile mumları kaplamışlar bence çokta güzel olmuş.Nasıl yapıldığını da açıklamışlar.Hadi bakalım şimdiden kolay gelsin.

Bu arada "DEKOPAJ RESİMLERİ" sayfasını ziyaret etmeyi unutmayın.Sizlere çok güzel ahçı resimleri HEDİYE ettim.



Malzemeler:

Beyaz yada krem rengi mum
Peçete
Peçete tutkalı
Su bazlı vernik.


Yapılışı :


Mumu beyaza ya da kreme boyamamıza gerek yok bu sefer. Direk mumun üzerine, 3 katlı olan peçetemin deseninin kenarlarını kesip, katlarını tek kat hale gelecelek şekilde ayırdım. Sonra peçeteyi mumun neresine yapıştıracaksam yerleştirdim, ve fırçamı peçete tutkalına batırıp, peçetenin ortasından dışa doğru sürerek yapıştırdım. Bir baştan öbür başa yapıştırmaya kalkmayın, peçete yırtılır. Tüm yapıştırma işlemi bitince ve kuruyunca tüm yüzeye bir kat daha peçete tutkalı sürdüm ki, verniklediğim zaman tutkal sürülmemiş yer kaldıysa peçete deforme olmasın. Son olarakta korumaya almak için su bazlı vernik ile vernikliyoruz.



Bu arada buraya not düşeyim. Peçete tranferi yapacağınız objenin zemini mutlaka açık renk olmalı. Peçete çok ince olduğu için koyu renk zeminin üzerine yapıştırdığımız zaman desen görünmez, yada belli belirsiz olur.


Bu bilgiler için;
http://hobivakti.blogspot.com/


Mumların sahibi
http://lolipu.blogspot.com/ çok teşekkürler........

Hiç yorum yok: