Bana Ulaşmak İçin;

İzleyiciler

12 Nisan 2012 Perşembe

Bu yazımı çok öncelerde yayınlamıştım,fakat gelen mesajlara cevap olarak bir kere daha sizlerle paylaşmak istiyorum....
Hem arada ses vermiş oluyorum....
Boyama yapmak için aradığımız renkleri karıştırmak ne kadar güzel olsa bile bazen insan aradığı rengin önceden hangi karışımlar ile bulunduğunu bilmeye ihtiyaç duyuyor. Benim hep gözümün önünde olsun dediğim bu renk karışımlarını sizlere de iletmek istiyorum. belki bir gün siz de mutluluğun resmini çizmek istersiniz.
  • Füme… Lila + Mor

  • Gri… Siyah + Beyaz

  • Mor… Kırmızı + Mavi

  • Turkuaz… Mavi + Yeşil + Beyaz

  • Pembe… Kırmızı + Beyaz

  • Ten Rengi… Kahverengi + Beyaz + Çok Kırmızı

  • Bordo… Kırmızı + Siyah

  • Turuncu… Sarı + Kırmızı

  • Yavru Ağzı… Sarı + Siyah + Beyaz

  • Yeşil… Sarı + Mavi

  • Açık Yeşil… Turkuaz + Siyah

  • Açık Yeşil… Mavi + Yeşil + Siyah + Beyaz

  • Küf Yeşili… Mavi + Yeşil + Az Siyah + Beyaz

  • Kahverengi… Kırmızı + Yeşil

  • Taba-Kiremit… Kırmızı + Kahverengi

  • Lacivert… Kırmızı + Çok Mavi

  • Altın Sarısı… Sarı + Kahve

  • Haki Yeşil… Kahve + Yeşil

  • Zeytin Yeşili… Mavi + Açık yeşil

  • Yağ Yeşili… Sarı + Az Siyah

  • Gül Kurusu… Mor + Kırmızı

  • Açık Bakır… Yaldız + Kahve + Kırmızı

  • Lila… Mavi + Kırmızı + Az Beyaz




4 yorum:

Adsız dedi ki...

Tşk bu benim çok işime yaracak:))

yanmaneee dedi ki...

golden goose
supreme t shirt
louboutin shoes
golden goose sneakers
balenciaga sneakers
yeezys
yeezy boost 500
hermes handbags
jordan shoes
kyrie 4 shoes

nesithusm dedi ki...

look at this now w1p41j6e90 aaa replica bags replica bags forum x8b41b6k69 that site g6r73c9a46 replica louis vuitton replica bags manila x9u77o5f51 replica bags qatar my review here t9g56s8b45 zeal replica bags

thittea dedi ki...

site link d7c99r2k97 fake louis vuitton replica bags from china j5e06x9m13 zeal replica bags address d0q70v0z45 replica bags in gaffar market blog f7v25p5m35 cheap designer bags replica 9a replica bags